nemám kariérovú pozíciu

Pomoc začínajúcemu pedagogickému zamestnancovi

PaedDr. Jana Paleschová
Čas konzultácie: 
utorok od 13:00 do 14:00
Tematické zameranie: 
Profesijný rozvoj, portfólio, atestácie
Kategória PZ/OZ: 
učiteľ
učiteľ materskej školy
Kariérová pozícia: 
nemám kariérovú pozíciu
všetky
Dátum kedy nebude: 
utorok, 26. máj 2020

Čitateľská gramotnosť žiakov

PaedDr. Jana Tomášková, PhD.
Čas konzultácie: 
utorok od 13:00 do 14:00
Tematické zameranie: 
Rozvoj gramotnosti
Kategória PZ/OZ: 
učiteľ
učiteľ druhého stupňa základnej školy
učiteľ pre stredné odborné vzdelávanie
učiteľ pre úplné stredné odborné vzdelávanie
učiteľ pre úplné stredné všeobecné vzdelávanie
učiteľ pre vyššie odborné vzdelávanie
učiteľ strednej školy
Kariérová pozícia: 
vedúci vzdelávacej oblasti
kariérový poradca
koordinátor prevencie
nemám kariérovú pozíciu
riaditeľ
triedny učiteľ
uvádzajúci pedagogický zamestnanec
vedúci predmetovej komisie, vedúci metodického združenia alebo vedúci študijného odboru
výchovný poradca
zástupca riaditeľa
všetky
Dátum kedy nebude: 
utorok, 26. máj 2020

Vzdelávanie žiakov národnostných menšín - rusínska menšina

Mgr. Marek Gaj
Čas konzultácie: 
pondelok od 10:00 do 11:00
Tematické zameranie: 
Digitálna podpora výučby v domácom prostredí
Kategória PZ/OZ: 
učiteľ
vychovávateľ
učiteľ prvého stupňa základnej školy
učiteľ druhého stupňa základnej školy
učiteľ materskej školy
učiteľ strednej školy
Kariérová pozícia: 
vedúci vzdelávacej oblasti
zodpovedný vychovávateľ
nemám kariérovú pozíciu
riaditeľ
vedúci predmetovej komisie, vedúci metodického združenia alebo vedúci študijného odboru
vedúci vychovávateľ
zástupca riaditeľa

Návrhy aktivít implementácie finančnej gramotnosti u detí a žiakov zo SZP a so ŠVVP

Ing. Mgr. Mária Pirkovská
Čas konzultácie: 
pondelok od 09:00 do 10:00
Tematické zameranie: 
Rozvoj gramotnosti
Kategória PZ/OZ: 
pedagogický asistent
školský špeciálny pedagóg
učiteľ
vychovávateľ
asistent učiteľa
asistent vychovávateľa
učiteľ pre primárne vzdelávanie
špeciálny pedagóg a terénny špeciálny pedagóg
špeciálny pedagóg, školský ŠP, terénny ŠP
Kariérová pozícia: 
cvičný pedagogický zamestnanec
školský koordinátor vo výchove a vzdelávaní
školský špecialista vo výchove a vzdelávaní
vedúci vzdelávacej oblasti
vedúci záujmovej oblasti
zodpovedný vychovávateľ
nemám kariérovú pozíciu
špecialista na výchovu a vzdelávanie detí zo sociálne znevýhodneného prostredia
triedny učiteľ
uvádzajúci odborný zamestnanec
uvádzajúci pedagogický zamestnanec
vedúci predmetovej komisie, vedúci metodického združenia alebo vedúci študijného odboru
vedúci vychovávateľ
výchovný poradca
všetky

Čitateľská gramotnosť na 1. stupni ZŠ

Mgr. Jozef Bernát
Čas konzultácie: 
utorok od 10:00 do 11:00
Tematické zameranie: 
Metódy využiteľné v rámci výučby v domácom prostredí
Kategória PZ/OZ: 
učiteľ prvého stupňa základnej školy
Kariérová pozícia: 
nemám kariérovú pozíciu
riaditeľ
triedny učiteľ
uvádzajúci pedagogický zamestnanec
vedúci predmetovej komisie, vedúci metodického združenia alebo vedúci študijného odboru
zástupca riaditeľa

Kreatívne myslenie a písanie v anglickom jazyku

Lektor: 
Mgr. Mária Marciová

Jednoduché hry na rozvoj psychomotoriky

Lektor: 
Mgr. Marcel Kurty

Vybrané aspekty testu externej časti maturitnej skúšky a hodnotenie písomnej formy internej časti maturitnej skúšky zo slovenského jazyka a literatúry, workshop pre učiteľov slovenského jazyka a literatúry zo stredných odborných škôl a konzervatórií

Lektor: 
Mgr. Branislav Hudcovský

Vybrané aspekty testu externej časti maturitnej skúšky a hodnotenie písomnej formy internej časti maturitnej skúšky zo slovenského jazyka a literatúry - workshop pre učiteľov slovenského jazyka a literatúry z gymnázií a stredných športových škôl

Lektor: 
Mgr. Branislav Hudcovský

Rozvoj čitateľskej gramotnosti vo vyučovaní cudzích jazykov

Lektor: 
Mgr. Mária Marciová

Nosnými témami aktivity, ktorú možno realizovať aj ako samostatnú vyučovaciu hodinu (napr. občiansku výchovu, slovenský jazyk, triednickú hodinu) v kontexte vzdelávania s globálnou dimenziou, sú globálne občianstvo, vzájomná závislosť, zodpovednosť, zmena, ľudské práva, osobná a občianska angažovanosť. Žiaci sa učia využívať svoj osobný potenciál pri uskutočňovaní zmien ako jednotlivci na lokálnej i globálnej úrovni, rozvíjať sebaúctu a schopnosť sebauplatnenia, uplatňujú kritické myslenie, spoločne riešia problém.

Inovatívne metódy vo výchove v CDR

Lektor: 
Mgr. Gabriela Zábušková

Súčasné trendy v galerijnej pedagogike

Lektor: 
PaedDr. Renáta Pondelíková, PhD.

Univerzálna edukačná aktivita pre všetky vekové kategórie, vzdelávacie oblasti a predmety, včítane výchovných. Zameraná je na podporu rozvoja myslenia a tvorivosti žiakov v kontexte s kogníciou, afektivitou i psychomotorikou podľa podoby realizácie. Základný model má ústnu podobu. V nadväznosti na edukačný cieľ, vekovú kategóriu, obsah môže mať aj písomnú podobu pracovného listu, prípadne jednotlivých zadaní či problémovej úlohy. Forma je tiež variabilná.

Vzdelávací program poskytne účastníkovi rozšíriť a rozvíjať profesijné kompetencie učiteľov základnej umeleckej školy pre tvorbu obsahu komisionálnych skúšok v kontexte aktualizovaného školského vzdelávacieho programu.

Cieľom vzdelávania je identifikovať príčiny a prejavy stresu u detí a dosprlých, samostatne a flexibilne reagovať na nastupujúcu záťaž a osvojiť si základy dvoch relaxačných techník s cieľom profesionalizácie svojho správania v záťažovej situácii.